کاوه آهنـــــــــــــگر(مشهد کـاوه)

مطالب آموزنـــــــده و انگیزشی (عکس نوشته)

کاوه آهنـــــــــــــگر(مشهد کـاوه)

مطالب آموزنـــــــده و انگیزشی (عکس نوشته)

کاوه آهنـــــــــــــگر(مشهد کـاوه)
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ

دسته بندی انسانها

دسته بندی انسانها

دسته اول:

آنانی که وقتی هستند هستند،وقتی که نیستند هم نیستند عمدة آدم ها حضورشان مبتنی به فیزیک است.تنها با لمس ابعاد جسمانی آن هاست که قابل فهم می شوند .بنابراین اینان تنها هوّیت جسمی دارند.

دسته دوم

آنانی که وقتی هستند نیستند،وقتی که نیستند هم نیستند مردگانی متحرک در جهان.

خود فروختگانی که هوّیت شان را به ازای چیزی فانی واگذاشته اند.بی شخصیت و بی اعتبار ،هرگز به چشم نمی آیند، مرده و زنده شان یکی است.

دسته سوم :

آنانی که وقتی هستند هستند،وقتی که نیستند هم هستندآدم هایی معتبر و باشخصیت . کسانی که در بودنشان سر شار از حضور ند و در نبودنشان هم تاثیر را می گذارند.کسانی که همواره به خاطر ما می مانند. دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم .

دسته چهارم :

 آنانی که وقتی هستند نیستند،وقتی که نیستند هستند.شگفت انگیز ترین آدم ها. در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه اند که مانمی توانیم حضورشان را در یابیم. اما وقتی که از پیش ما می روند نرم نرم ، آهسته آهسته ، درک می کنیم . باز می شناسیم . می فهمیم که آنان چه بودند .چه می گفتند و چه می خواستند.

 

ما همیشه عاشق این آدم ها هستیم.هزار حرف داریم برایشان.اما وقتی دربرابرشان قرار می گیریم قفل بر زبانمان می زنند . اختیار از ما سلب می شود . سکوت می کنیم و غرقه در حضور آنان مست می شویم ودرست در زمانی که می روند یادمان می آید که چه حرف  ها داشتیم و نگفتیم. شاید  تعداد این ها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد.

خدایا! در طول زندگی مان در این جهان

مارا حداقل با یکی از بندگان دسته چهارم آشنا کن!

و ما را در بهترین دسته ها و گروه ها جای ده!

 

 

 

  • مجید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی